Inovacijos dar geresniam skoniui ir sveikesniems pasirinkimams
Siekiame vartotojams sukurti dangiško skonio užkandžius, bei imamės visų priemonių, siekiant užtikrinti ingridientų kokybę ir saugumą - tai mūsų prioritetas.
Žmonės nori mėjautis užkandžiais, kurie atitinka jų subalansuotą gyvenimo būda ir nereikalauja kompromisų tarp sveikos sudėties ir gero skonio.
Nuolat investuojame į technologijas bei švarius, natūralius ingridientus, kurie išgauna vartotojų pamėgtą skonį, sumažinant sočiųjų riebalų ir druskos kiekį sudėtyje.
Atsakinga, išsami ir skaidri komunikacija yra raktas į pagalbą vartotojų informacijai apie jų pasirinkimus. On-line ir on-pack, dalinamės informacija apie maistinę vertę ir tvarumą su savo vartotojais.
Mus ir visus vartotojus vienija tai, kad mėgstame puikaus skonio užkandžius. Todėl savo vartotojams siūlome geresnius pasirinkimus, su inovatyviais produktais, tokiais kaip lęšių ar avižirnių traškučiai, turintys mažiau riebalų ir daugiau baltymų, lyginant su įprastais bulvių traškučiais.
Intersnack Group yra ESA (European Snack Association) narė, pasirašiusi ES įsipareigojimą.
Šis ES įsipareigojimas - savanoriška lyderiaujančių maisto ir gėrimų kompanijų iniciatyva, siekianti keisti produktų marketingo strategijas, skirtas jaunesniems, nei 13 metų vaikams. Tai - industrijos lyderių atsakymas į ES institucijų raginimus savo komerciniu turiniu padėti tėvams formuoti teisingus subalansuotos mitybos principus savo vaikams.
Vadovaudamasi atsakingos rinkodaros vaikams principais, Intersnack Grupė, naujausiu įsipareigojimo ES patobulinimu 2022 m., įsipareigojo visiškai nereklamuoti vaikams jokių produktų, pagamintų iš bulvių.
Jei pastebite bet kokią rinkodaros komunikaciją, kuri potencialiai prieštarauja ES įsipareigojimams, ir norėtumėte ją reportuoti, apsilankykite čia.