Estrella Baltics

Atsakomybė

vartotojams

Inovacijos dar geresniam skoniui ir sveikesniems pasirinkimams

Mums rūpi inovacijos, padedančios sukurti puikaus skonio ir aukštos kokybės užkandžių asortimentą. Kūrimo procese, mums svarbu dėmesį kreipti į tvarumą ir įvertinti poveikį varototojo sveikatai. Atsakingai komunikuojame su savo vartotojais - atvirai dalinamės visa informacija, kad vartotojai žinotų, ką gauna, parinkdami vieną iš mūsų užkandžių. 

Puikus skonis ir aukščiausia kokybė

Siekiame vartotojams sukurti dangiško skonio užkandžius, bei imamės visų priemonių, siekiant užtikrinti ingridientų kokybę ir saugumą - tai mūsų prioritetas. 

Geresni pasirinkimai

Žmonės nori mėjautis užkandžiais, kurie atitinka jų subalansuotą gyvenimo būda ir nereikalauja kompromisų tarp sveikos sudėties ir gero skonio. 

Nuolat investuojame į technologijas bei švarius, natūralius ingridientus, kurie išgauna vartotojų pamėgtą skonį, sumažinant sočiųjų riebalų ir druskos kiekį sudėtyje. 

Atvira komunikacija

Atsakinga, išsami ir skaidri komunikacija yra raktas į pagalbą vartotojų informacijai apie jų pasirinkimus. On-line ir on-pack, dalinamės informacija apie maistinę vertę ir tvarumą su savo vartotojais. 

 

Skanesnių

ir sveikesnių pasirinkimų link

Iki šiol pasiektas progresas

78%

mūsų produktų -

tik iš natūralių ingridientų

78%

mūsų produktų -

be dirbtinių dažų ar saldiklių

90%

mūsų produktų -

be dirbtinių skonio stipriklių

100%

gamybos padalinių

atitinka bent vieną maisto saugumo standartą, akredituotą GFSI (Global Food Safety Iniciative)

Atsakomybė vartotojams | Sėkmės istorijos

Inovacijos

Į sveikesnę ateitį - snack by snack

Mus ir visus vartotojus vienija tai, kad mėgstame puikaus skonio užkandžius. Todėl savo vartotojams siūlome geresnius pasirinkimus, su inovatyviais produktais, tokiais kaip lęšių ar avižirnių traškučiai, turintys mažiau riebalų ir daugiau baltymų, lyginant su įprastais bulvių traškučiais. 

intersnack_wooden_spoon_with_lentils_lightbulb

Atsakingas marketingas: akredituota Intersnack

Įsipareigojimas ES

Intersnack Group yra ESA (European Snack Association) narė, pasirašiusi ES įsipareigojimą. 

Šis ES įsipareigojimas - savanoriška lyderiaujančių maisto ir gėrimų kompanijų iniciatyva, siekianti keisti produktų marketingo strategijas, skirtas jaunesniems, nei 13 metų vaikams. Tai - industrijos lyderių atsakymas į ES institucijų raginimus savo komerciniu turiniu padėti tėvams formuoti teisingus subalansuotos mitybos principus savo vaikams. 

Vadovaudamasi atsakingos rinkodaros vaikams principais, Intersnack Grupė, naujausiu įsipareigojimo ES patobulinimu 2022 m., įsipareigojo visiškai nereklamuoti vaikams jokių produktų, pagamintų iš bulvių. 

Jei pastebite bet kokią rinkodaros komunikaciją, kuri potencialiai prieštarauja ES įsipareigojimams, ir norėtumėte ją reportuoti, apsilankykite čia.

EU Pledge Logo